pirr i magen!

Godmorgon.

image278Anledningen till att jag inte sitter som resten av min klass i klassrummet är för att jag ska på möte med Svt. Gaah! Känns så sjukt! Det är en långserie, och jag vet ju fortfarande som sagt inte så mycket. Men ska träffa dom idag klockan 13,30 idag!
Är så himla nervös, det pirrar enda ifrån magen och sen kommer det ut från munnen. haha, nej jag är så himla nervös. Var inte alls nervös igår när de ringde mig igår, var helt lugn, men idag gosh!
Ni får önska mig lycka till.
Beccs, OPRAH NÄSTA! haha du fattar vad jag menar ;)
Och hoppas du blir bra snart, kommer att ruttna ifall du inte kommer, jag har planer att följa. YOU HAVE TO COME! Hon har avbokat biljetten, och hon hoppas på att bli frisk så fort som möjligt, so do I !

Ciao/ Nosh nervös ...

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0