OMG OMG OMG!

trodde ALDRIG in million years att jag skulle kunna säga detta . MEN, OC IS BACK ON GOD DAMN TRACK!
HOLLYSHIT! Snacka om att säsongen kommer att bli SJUKT! Check out the trailer!
 

CIAO!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Björn

Men det där är ju från säsong 4 och den ligger väl redan i en dvd hemma hos dig...?

2008-03-18 @ 20:29:29
Postat av: nathalie

hahahahah DU ÄR SÅÅÅÅÅÅ DUM DIN ekorre. Det där är en ihop satt "trailer" av de säsongerna som varit. Det där är "hur det skulle varit" om man satte ihop det. Kolla noga? Allt det där har ju redan varit.. du är sååå dum.. förlåt för att jag förstår din glädje :P men det är sant. hahahah sötis

2008-03-19 @ 10:50:28
URL: http://nattow.blogg.se
Postat av: Nosh

Hej på er både två!
Ja, men ni två får ursäkta mig att jag är lite borta!
Det var fanska länge sen jag kolla på säsong fyra. Men får väl ta och kolla på ordentligt igen! :)
Tack för kommentarerna hade nog inte fattat ifall ingen hade sgat något.
Fan jag som var blev så glad ...
/ Puss och kram Nosh!

2008-03-19 @ 17:00:49
URL: http://nosh.blogg.se
Postat av: beccs

men va fan då..

2008-03-19 @ 19:11:04
Postat av: Claudia

OMG DRIV INTE, men neej d e inte alls gamla avsnitt, taylor blir jue gravid de gifter sig marissa kmr tebaka driver ni d däär har inte hänt?

2008-03-19 @ 23:26:01
Postat av: Claudia

Men neej d e klart att den kmr, kolla ogen allt d däär har inte hänt allllls, taylor gifter sig me ryan o blir gravid nejnej d har inte alls hänt..

2008-03-19 @ 23:28:35
Postat av: Anonym

men skoooooooooooooooooooja inte!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-11 @ 21:06:39
URL: http://gabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0