oh no snow

Hejsan!

Nu har jag varit där, och hur det gick? Enligt mig så gick det bra, och hon som intervjuade mig sa att jag skulle vara stolt över mig själv, som kunde aggera så bra utan någon direkt utbildning eller någon sorts form av erfarenhet! :) Får väl hoppas på att det blir något. Men dock måste jag säga att rollen jag spela var lite för aggressiv. Jag är inte aggressiv person, och spela henne var lite svårt. Men vi får väl se.

Och ja, här i stockholm har ovädret kommit. Det är typ snöstorm, det är inte såå mycket men iaf snö! så jag ska tillbaka till sängen med varm choklad och film. Känner lite att JAG börjar bli sjuk. Vafan är det här? Någon sorts "Beccs-kommer-till-stockholm" sjuka.
Fan, vi får väl hoppas på att både jag och hon blir bra snart. Helst hon, för jag är inte direkt sjuk, sjuk är bara lite seg. Kanske för att jag varit nervös och så. Men men, nu ska jag git! haha

PUSS PÅ ER! P.s se til att ni klär er varmt så ni inte blir sjuka!! :)

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0