oh hell no!

Hejsan läsare!

image277Måste börja med att säga att det som inte var meningen att hända har hänt! Jo Beccs har blivit sjuk, och det finns inget som är värre än det, iaf for now! Alltså det är verkligen bäst för henne att bli frisk så fort som möjligt!
Kom gärna med tips om hur man blir frisk ifrån förkyling. Jag är typ aldrig förkyld så jag vet inget .

Och en annan grej jag skickade en ansökan om att få komma på adution till en långserie, säger inget mer endast att de söker efter skånsktalande tjej som är bosatt i stockholm.
Well de ringde idag och sa att jag skulle komma imorgon. Trodde att jag hade missat det igår, men icke sa nicke! De ringde för att de gilla min presentation.

Och juste, min helg har varit pretty cool. Nej men den har varit helt OK. Jag har varit med familj, Ilkay och yes Bosse. Snart kan jag fan säga BECCS! :D Gud va jag längtar till onsdag!!!
Men nej, jag har haft OC maraton ( ovanligt? Nej men jag älskar det! ) Och sen så har jag pluggat och käkat ute med familjen. Mn men, inget speciellt har hänt, det gamla vanliga!

Ciao / nosh
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

Jag försöker allt jag kan ! :'''' men ska avboka biljetten och så får vi se om nåra dagar om jag mår bättre.

2008-03-18 @ 07:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0