My secret!

Hejsan på er!
Ni har säääkert väntat på detta hela dagen, Eller hur? ;) haha! 
Nej jag ska nu presentera er läsare till "Nosha the converse pimper" Ahh.. Låter inte det bra? haha. Eftersom Converse skorna har varit en stor kärlek nu i flera år, så har jag kommit på iden att pimpa dom. Yes you heard me, JAG ska pimpa Converse! :D
Chantel blev så sugen på att jag skulle pimpa hennes efter att hon såg att jag hade pimpat mina. Så nu tänkte jag att ifall en tyckte om det, så kan fler också göra det. Jag ritar dina skor precis hur du vill, men sätter in min extra lilla touch. Jag vet inte hur mycket jag ska ta eller så, men säger såhär det är inte ett 5 min jobb ..
Men ifall du blir intresserad maila mig gärna!På [email protected]
Här är lite bilder och foton på hur mina skor ser ut!
image266
Och juste , jag uppskattar inspiration kludd! Som de två jag har här! Ciao/ Nosh
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

oh no you didnt? Det blev fint, men for gods sake. Man ska inte pimpa converse :( haha

2008-03-11 @ 20:23:51
URL: http://nattow.blogg.se
Postat av: nosh

haha, tänkte jag också i början.
Men varför inte göra sina converse lite mer personliga? :)

2008-03-11 @ 20:25:14
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0