just love it!

Hej på er alla friska där ute!
Yes, det som typ ALDRIG händer mig har hänt. Jag är sjuk, och jag är helt skit i halsen. Jag som ville gå på nattas påskfiesta, vem vet jag kaaanske blir frisk? Men det lär nog aldrig hända för jag har alltid otur, well well nästa gång?
och juste, min papps har blivit 46 år idag, GRATTIS! ;D
Så jag och beccs stack och köpte blommor, fika och kort till honom och stack till hans jobb. Pappsen blev ju sjävklart jätte glad, han uppskatta ju det riktigt mycket speciellt nu när jag mår som värst så gjorde jag det. Åh jag är en så söt dotter! haha.
Men nu ska jag och beccs döda oss med mat och en massa mys till film med bosse mannen.
Avslutar inlägget med den här låten. American boy- Estelle ft Kanye West, älskar verkligen den!
 E N J O Y  !

Ciao / Nosh!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

tråkigt att du inte kan komma! :( men krya på dig lillan! puss

2008-03-29 @ 15:22:05
URL: http://nattow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0