greys

Hej!

Jag är lite off idag, men det är för att jag är så seg idag.
Har pluggat i bibblan med Ilkay istället för att gå på sportsday i skolan. Men men, nu ska jag kolla på greys och prata vidare med Beccs.
Vi planerar inför hennes resa hit. Gud va jag längtar. Jag hoppas bara också att Joy kommer. Fan va kul det kommer att bli då. Hoppas, hoppas, hoppas!

Ciao !
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

sry att jag inte ringde igen efter greys (a), men jag hoppade dirr in i duschen och sen glömde jag. Kom på det när jag skulle nanna men jag ville inte ringa hem så sent :) Ringer dej idag bebis
!

2008-03-13 @ 08:34:24
Postat av: jooy

jag saknar dig darling!!

2008-03-13 @ 13:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0