gott nytt år!

Godmorgon, och ja gott nytt år igen på er ;D

Som ni kanske vet så är jag ju iranier, och idag runt 07,00 typ så blev det nyår för oss iranier.
Så yes! :)
Men nej nu till något väldigt important, det är att för typ exakt en timme sen så åkte Beccs ifrån helsingborg för att åka till stockholm. Jajamensan nu är hon påväg hit. Hon är här runt 20 tiden. Så vi får väl se tills dess.
Och Gud va jag längtar nu, det är så kul att ha henne här, när hon inte är sjuk självklart! ;)
Så kul vi kommer att ha, wuho! :)
Nej nu orkar jag inte blogga mer.
P.s Trailern till säsong 5( OC ) har väckt lite uppmärksamhet, och jag har ingen aning ifall jag ska tro på det, eller inte. Fan är det någon som vet?

Ciao / Nosh!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: mahmoud

glad nuroz!!!
i fterskot.

2008-03-21 @ 11:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0