And yes!

hej på er!

Ni anar inte? Beccs är här, hon kom igår, och att jag vaknade klockan 09,00 automatiskt! Är inte jag hur grym som helst? haha. Nej men jag blev jätte stolt över mig själv!
Idag så ska jag och Beccs sticka till stan, fika och shoppa är på listan. Åh va jag har längtat efter detta! Lord! :D
Har sparat ihop cash så det känns skönt! :) Plus att jag fick presentkort och pengar ifrån familjen igår efterson det var nyår igår ;) .
Men jag måste spara pengar, måste måste! Ska ju till madrid snart! Fan va skönt, hoppas bara att värmen är där tills april? Eller den kanske är där redan nu?
Här i stockholm så är det snöstorm på g.
Nej nu ska jag get going.
En fråga är det många som ska till solna hallen imorgon kväll? jag uppskattar dom som svarar! :)

Ciao / shopping girl nosh! haha

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: jooy

vill va hos er, have fun girls. i lvoe you!

2008-03-21 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0