viktigt!

Sötisar, ikväll så är det spanien - italien som gäller!
Jag satt och tänkte, "tääänk så vinner Italien em också" , jag menar dom vann ju för två år sen vm, varför inte också em? Alltså omg, det pirrar i magen på mig!
Men vem vet, turkiet har jag varit hur jäkla crazy som helst. Så jäkla grymt gjort, sista matchen.

Men nu ska jag till Kista gallerian med familjen, måste ju passa på att shoppa nu när det är rea. Ut med er people!
Puss!

P.s är inte Alessandro del piero gorgeous? ;) 

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Lollo

hööruuduudu, den snyggaste italienaren är ändå Fabio Cannavaro ;)

2008-06-24 @ 03:18:30
URL: http://luuls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0