världens bästa

Hejsan! 

Jag med en persisk bakgrund, firar inte midsommar, eller jo när var jag en liten skitunge. Men igår så firade jag midsommar med världens bästa person, Bosse!
Fick en så härlig midsommar, trodde inte att den skulle bli så mysig som den blev.

Som jag berättade igår så var vi ute i tyresta och hade en mysig picknick. När vi väl kom hem till honom så skulle i börja grilla, mums det med! Mot kvällen så är jag och han fulla i magen och nästan spricker, så får vi ryck och ska baka kladdkaka. Kladdkakan blev misslyckad (som vanligt) men idag på morgonen så var den hur god som helst, wierd?

Juste en film ni måste se är "Chaos theory" en film vi såg igår fast blev klara idag men iaf den var riktigt bra.
Check it out! Ikväll så blir det bio med familjen, myspys.

P.s jag lägger in gårddagens outfit senare, och kanske också dagens om jag kommer på vad det ska bli. Länge sen jag la in outfit bilder, don't you think?
Picknick i bilder 









B1 tåflörtar, B2 prins och jag, B3 Chardonnay med jordgubbar, B4 Picknick som tog slut

Ni anar inte hur mycket jag älskar den här skitungen, han är verkligen världens bästa pojkvän. (Beccs du är världens bästa flickvän ;) hihi)

Puss/N
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0