synd, så synd

Hejsan!

Ni som titta på matchen igår såg att det inte blev direkt så som jag ville, dvs att Italien skulle gå vidare vilket var riktigt synd. Jag gillar inte straffar, för det känns så orättvist! Spanien hade tur, men vad ska man göra? Nu ska jag iaf fortsätta att heja på turkarna! Juste! Jag måste också påpeka att Cesc var grymt bra, men det är han oftast (alltid). Ska också vara ärlig med att säga att jag blev smått glad när han satte straffen, kan ju inte hjälpa det han spelar ju ändå för Arsenal.

Enough om fotboll, idag har jag inte gjort ett skit förutom att spela "The Sims 2" bredvid tv-spel nörd till pojkvän, men jag var också en nörd idag så det gjorde inget! Haha.
Nu ska vi rulla hem till mig för att se någon film, i wonder what movie . . .

Puss
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0