Steg för steg

Hej på er!
Anledningen till att jag har varit off är för att jag har blivit beroende, ja av sims 2. Helt sjukt, jag spelar timme för timme. Men jag blev tvungen att slita mig själv bort därifrån genom att göra en smaskig tårta ( har inte käkat den än )
Juste, får vi ingen sommar så får vi göra sommar!

Recept till jordgubbstårta à la Nosha style

ni kan göra er egna tårt-form men jag hade en färdig gjord.
3 dl grädde ( men jag hde 5dl och det kom över )
1 liter jordgubbar
lite jordgubbssylt
socker till gräddet.
Thats all you need!








steg 1 : Jag "smörade" på med grädde, och sen delade jag jordgubbarna i hälften så la jag dom efter varandra som en ring, och det var plan ett om man räknar nerifrån.

Steg 2 : Jag la på en platta, och smörade även den med grädde och sedan la jag sylten på, inte så mycket ör jag blandade ut det med grädden. Så min sylt blev ganska ljus.

Steg 3 : Jag smörade överallt nu på sista plattan, även på sidorna som ni nu ser.
Efter det så gjorde jag samma sak som jag gjorde med första plattan.
Jag fortsatte även med att lägga jordgubbarna som en krans runt den, så att den var rik med jordubbar.
Där har ni resultatet, är den ite vacker? Gosh, jag börjar dregla , gaaaaaah ...

P.s om ni får över med jordgubarna och grädde så är det bara till att göra så som jag
pp.s Haha, ser ni TJ skitungen i bakgrunden, såg honom nyss. Haha!



KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Liisa

Älskar Sims 2 :P

2008-06-28 @ 18:34:44
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0