sluta!

Hello!

Jag blev lycklig idag! Jag såg att jag hade 734kr kvar på kontot vilket jag trodde aldrig att jag skulle ha kvar, men lucky me!
jag stack för att köpa chinos, men hitta mig ett par byxor ifrån bikbok som har rea nu. 99 kr fick jag byxorna för, vilket kap right? Bild och sånt kommer, plus att jag har fått hem en adidas jacka. Den får ni också se sen!

Man borde inte låta människor som jag gå ut, jag har lovat mig själv att jag ska spara pengar men jag förlorar dom lika snabbt som jag har fått dom. Anledningen till att jag köpte byxorna var för att belöna mig själv, how stupid isn't that? Men jag blev nöjd och hundra kr är ändå ingenting.

Puss!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0