sex säljer?

hej igen!
Det finns något jag har tänkt på ett bra tag. Har ni undrat lika länge som jag ifall sex säljer? Alltså självklart säljer det men jag menar media.
Filmen jag såg idag "Jiddra inte med Zohan" som spelas av Adam Sandler, var verkligen mestadels sex. Jag tyckte att humorn var på låg nivå, knepig humor helt enkelt.
tycker att det är synd att man måste ta till med sex i filmer eller media överhuvudtaget för att nå publiken.
What a shame. Enligt mig så tycker jag att man borde satsa mer på humorn än att ta till med sex.
Varför inte nå publiken så som man gjorde förut. Rush Hour filmerna tex. de där är komedi, fast det är endast min åsikt. Vad tycker ni?

Godnatt! / N
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: jennie

du kanske helt enkelt inte har den humorn.. själv tycker jag sex är bland det roligaste man kan skämta om, för alla vet ju hur det går till - det bra och det dåliga, och att kunna skämta om det är guld! lighten up lite och se filmen igen men andra ögon ;)

2008-06-22 @ 12:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0