How to play with scarf.

Godkväll sötnosar!

Mina byxor/chinos fick er att börja knappra lite under kommentarfältet, varsågod fortsätt så. haha, men vet ni vad? Jag är kär i de nya byxorna. Så sköna och lätta att bära på, jag ska sticka imorgon och se ifall jag kan hitta liknande fast i någon annan färg. För er som vill veta så är de köpte ifrån BikBok för endast 99kr, fast före rean kostade de 399Kr så jag hade tur! Eftersom de var så sköna, så hade jag på mig dom yterligare en dag till, man är väl inte grows för det? haha.




















Scarf, Italien
Linne, H&m
blus, gina tricot
byxor, BikBok
Skor, H&m







KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Fia

Nej absolut inte.. ett par byxor, ska man ha första ggn 1 månad innan tvättningstid(jag vet, hur äckligt som helst) men det är så det är, och sen efter första tvätten bör man helst inte tvätta ett par byxor på två veckor, under användning.(om dom inte är smutsiga) men om dom blir skitiga så är det ju självklart att man ska tvätta dom =) kraaaaaaam

2008-06-22 @ 00:18:17
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0