gulleponken

Hej på er!

Jag glömmer aldrig sjukhusbesöks tider, alltså verkligen aldrig, FÖRÄNS idag. Skit!
Det värsta är ju att jag har även blivit värre så jag måste verkligen få hjälp och sen glömmer jag bort det, ajjabajja nosh!
men men, tiden var idag klockan 08.10 vem tänker på det första dagen av sommarlovet? Inte jag...

Men men, nu har prinsen åkt till hultsfred, tönt.. nej jag skojar jag hoppas att han får det jätte trevligt där.
Nu sitter jag och myser istället med TJ skitungen, har varit ute och gått med honom så nu är han trött, som vanligt och ligger vid min sida när jag läser min bok. "Snabba cash" jo jag vet jag är ganska sent ute med att läsa den, men whatever!

USA svaret ska in imorgon senast 13.00 får inte glömma bort. Btw jag vet inte ens vad mitt beslut är, åh ångest som fan, help?

Ska ut och fika med Nancy min moster och mami ikväll, lite girlsnight. Mys!

p.s jag vill ha
Puss på er!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: erna

Dont go :( <3

2008-06-12 @ 18:17:44
URL: http://ernaerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0