där tog pengarna slut

jag har nu funderat över hur snabbt mina pengar tar slut, men sen när jag fotar allt jag har köpt så känns det inte mycket, men sen tänker jag över priset och ser direkt att smått, smått så har pengarna tagit slut! 
Här är ifrån Italien!
 
Allt det här var då ifrån en marknad vars namn jag inte kommer ihåg!

detta var ifrån förra veckan, tror jag?


1.tröja, gina tricot, 79,90(rea)
2.klänning, veromoda
3.skor, dinsko, 399;-
(och en kortskjorta som är min favorit men min kamera vill inte ladda upp, en annan dag kanske! )

idag:

både två för endast 129 riksdaler! hur bäst är inte det? de där orange färgade ska jag ha till klänningen, på onsdag nästa vecka! För då har jag skolavslutning!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0