vill tillbaka

till vår underbara resa där allting är så himla okomplicerat. Jag älskar dig ifrån hela mitt hjärta, förlåt för att jag ibland kan vara en jobbig människa att leva med. Du är bäst, du är min pusselbit som passar perfekt ihop med mig.










Jag kan vara knäpp, mig själv, lycklig och osminkad tillsammans med dig.
Du är det bästa jag vet, finaste älskling.
(Hoppas du inte blir suris när du ser de här foton på dig hihi , men det ska du inte va för du är så ultra het på alla foton speciellt på den första. haha! )

Puss på dig vackraste varelse.
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: B

Älskar dig också...hoppas du mår bättre ikväll :) Sen är jag het på alla foton så du vet

2008-07-13 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0