stök + coop

Yes, idag blev det tre outfit på en och samma dag. Haha, nej jag ska inte visa sovkläder till senare, (tro mig det är för lite kläder det, och det skulle inte uppskattas av pojkvännen eller av mig själv) så detta blir det sista "outfit" inlägget.
Som ni ser på fotona så är jag pretty uttråkad, så jag ska tillsammans med min dear mother till coop forum och shoppa till kylskåpet som kurrar. Eftersom både två är uttråkade så ska vi göra lite girl night jag och hon. Hyra film, och kladdiskaka och jordgubbar. Eller ja, något i den stilen! Mums!
Vet att jag har varit tråkig med mina bakgrunds bilder till outfiten så jag försöker på nya ställen men överallt är så stökigt. Men skitsamma.


My chill outfit
nya tröjan, Only
Jeans, Replay
and thats that!















KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0