sol och bad

Är inte livet för härligt när det är sol i Sverige?
Som ni märker så har jag varit och solat och badat idag istället för att stå och fixa kläder i en klädbutik  i solna centrum. Jag fick ledigt idag som jag skrev igår, så det blev mys med familj + släkten idag. Riktigt mysigt var det. Eftersom ingen orkar laga mat så blir det också pizza till middag, mums! Nu ska jag hoppa in i duschen för att tvätta av saltvattnet som har etsat sig fast på min kropp och i mitt hår.

Jag saknar er både två så galet mycket, kom till mig? Mitt hjärta är i smärta utan er, vafan ....

Tur för dig beccs att du kommer på torsdag hade nog dött utan dig här! Och min lilla skitunge, ja vad ska man säga? Haha, verkligen riktigt tur för dig att du kommer hem på fredag, inte bara jag utan mitt hjärta skulle dött utan dig.


Puss och hej
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0