Sjukhusbesök

hej på er.

Igår direkt efter jobbet så stack jag direkt till sjukhuset jag hade så fruktansvärt ont i magen. Och värst av allt så slog smärtan till ryggen och därifrån till huvudet. Smärtan är inte lika hemsk som igår, men jag känner tyvärr fortfarande av det.
Jag ska aldrig mer sticka till SÖS, världens sämsta sjukhus. Jag väntade från 21-02 och jag hade inte fått någon hjälp, plus att jag var nummer 6 under alla dom timmarna. Det slutade med att vi stack för jag fick ändå ingen hjälp.
Vad det var har vi fortfarande igen aning om, men vi skulle till huddinge om något hände eller blev värre.

Fick ledigt idag ifrån jobbet, så nu ska jag fortsätta att ligga i sängen och kolla på "P.s i love you" har någon sett den? Vad tycks?


Kram nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Sarah

Svar: Okej shit vilken lättnad! :p jag som hade tänkt att det här skulle bli en shoppingresa och så får jag höra det om 120 euro... :) Men var du i olika shoppingcentrum, och kan du rekomendera ngn som var billig och bra?



Kram, /S



P.s vet vad du menar med långa väntetider! shiiit jag dör, ingen ska behöva vänta så länge..!

Huddinge sjukhus ligger nära mej, mkt bättre ställe och man får hjälp nästan på en gång. iaf när jag va där för några veckor sen.

Om du åker dit får du berätta om du fick vänta mkt eller lite, måste veta :p



Kram, /S

2008-07-29 @ 13:38:52
URL: http://ilovecristiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0