singing in the rain

Yes, det var de jag fick göra när det regnade så himlans mycket idag. Okej jag ljuger lite iaf, jag sjöng inte under regnet utan mer hemma här under mitt tak när det regnade. Men det var mysigt.
Well min dag har varit seg men välbehöhvd. Känner mig rastlös när jag inte jobbar, ska inte jobba alls något mer denna veckan, så det känns rastlöst. Men får planera in saker istället. Imorgon så blir det tacos kväll with my love, och på lördag har mamma tagit ledigt så vi ska umgås all day long. Söndag, ja söndag ni som känner mig vet att det är den enda dagen min papps är ledig och vi går oftast ut och äter. Så mina planer är visst done.

Som avslutning får ni den här låten.

Duffy - Warwick Avenue
When I get to Warwick Avenue
Please draw the past and be true
Don’t say we’re okay
Just because I’m here
You hurt me bad but I wont shed a tear

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0