så efterlängtad

Sol, sol och sol!
Jag är så nöjd med min första lediga dag sen söndags förra veckan, såå nöjd.
Idag blev det massor med sol och bad. Fast jag började med att sticka till närsjukhuset med mom, och vet ni vad? Jag har nog aldrig mött på någon duktigare doktor, så himla ordentlig och duktig. Riktigt glad blev jag som nu äntligen ska få en riktig hjälp, and guess what jag ska på gastroskopi, (jag hoppas det stavas så) När vet jag inte, men tid och sånt kommer i brevlådan.

Ikväll blir det äta ute med prinsen, så det blir mys.
Ut i solen med er! Puss
(p.s fotot bjussar jag på. Helt jäkla död efter all sol och blodtömningen på morgonen...)
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0