här är den

Jag har länge pratat om min Adidas jacka som jag köpte för ett tag sen, eller ja runt midsommar. Men jag har inte visat den, ja förräns nu. Men här är den. Jag orkade inte vända den ut och in, för det kan man göra och då byter rosa och den gröna färgen tillsammans. Där det är rosa blir det grönt. Coolt va?
Och sen min nya tröja ifrån Only för endast 50 kr som jag köpte ifrån Kalmar, och fick även med mig mitt favorit diadem (det blommiga) ifrån gina tricot för endast 24.50 kr. How great isn't that?
Synd att jag nu inte hittar mina fina ljus som jag köpte ifrån mique. Älskar dom ,men tydligen inte tillräckligt nog för dom är lost i mitt stökiga rum.











Vad tycks? Min jacka är perfekt som vindjacka men även som regnjacka. Oh älskade jacka, jag älskar verkligen den där rosa färgen. Love love love love .. haha ( Remember Bosse?)












KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0