can't wait!

Hello!

Solen skiner ännu en dag, det är så fruktasnvärt synd att det ska regna till helgen, nästan så att jag får ångest. Beccs kommer imorgon! Jag är så himla glad att jag inte kan suta smila sådär nosha smile. Jag har längtat efter hennes besök enda sen hon åkte härifrån sist. Åh va jag har saknat min tös, fy fan vad vi ska ha kul!

Idag steg jag upp klockan 14.00, vilket har var ovanligt för mig som har stigit upp klockan 10 varje morgon (om inte tidigare) Så det var sjukt skönt, men fortfarande lite sådär för jag fick en sån känsla du vet när man har sovit föör länge, och kroppen blir helt seg. Men det gick över fort, för jag skulle möta upp Serena och Agge.
Vi ska ses i stan om någon timme eller så, men först ska jag ta och fixa mig,again. Outfit bild kommer ;)

Me and my BFF!
Puss!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Sarah

Åh kommer det regna i helgen? Synd för er, hehe :)



Kram, /S

2008-07-31 @ 11:49:19
URL: http://ilovecristiano.blogg.se/
Postat av: SE HIT !!

Hej. Har du hört talas om GratisBio.se? Det är en superbra sida där du enkelt tjänar poäng. Alla kan bli medlem, oavsätt ålder! Innan jag registrerade mig så va jag välldigt osäker, men jag blev väldigt glad sedan när jag insåg hur enkelt det va! Sidan är 100% seriös. När du har samlat tillräkligt många poäng så kan du byta ut det mot biocheckar eller presentkort från H&M, Kicks, Stadium, Åhlens och många många fler! Det enda du går med på är att på mycket enkla sätt och utan kostnader samarbeta med gratisbio och deras sponsorer! Lätt som en plätt!

När du registrerar dig får du 50 poäng, om du klickar på länken nedanför får du 25 poäng extra - alltså 75 poäng totalt. Bra va?

Så vad väntar du på, klicka på länken nedanför.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=56467



Puss & Kram // Lisa

2008-07-31 @ 17:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0