aj oj aj oj

Godkväll alla ni där ute eller inne.

Jag har jobbat idag, och jag har haft världens magonda. Alltså det släppte aldrig. 1. Hade träningsvärk 2. Mensvärk 3. Hungrig. Tänk er allt det på en och samma gång = O N T ! Så det var hemskt.
Men jag jobbade idag med en tjej som heter Isabell, urgullig tjej hoppas på att få jobba med henne på torsdag. Men på onsdag blir det jobb igen. Så ledig imorgon, så därför passar jag på att sova hos min lilla gris.
Gissa vilken film jag ska se? JO The Blair witch project, bara jag skriver detta så biter jag på mina naglar. Gaah, så som jag har hört, vågar inte se den. men jag ska vara "man" och se den! haha.

iprem lindrar ju all smärta? Håller däremot inte med.


Men vi får höras vid mer imorgon, för nu ska jag kila vidare. Puss och godnatt på er!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0