½

Godkväll på sötisarna här.

Igår blev det inte en halv narnia, blev lite stökigt mot slutet. Vi kommer att kolla vidare imorgon eller något. Men vet ni vad? Jag och min babe ska åka till öland imorgon, om allt blir som det ska! Och guess what? Lilla jag har också fått jobb, how great is'nt that?! Jag är överlycklig!! Men vi blir inte borta så länge, för jag ska jobba så vi kommer hem måndag kväll eller tisdag kväll. Inget är bestämt än, men så ni vet ifall jag inte hinner meddela er det !

Ikväll ska jag ta det lugnt och vänta på att min lugna stund till kille ska komma hit.

Puss på er!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

Åh var mysigt med Öland! Hiho :*



Grattis till jobbet , vart ska du jobba?



big lÖve.

2008-07-02 @ 22:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0