Zzz..

Godnatt people.

idag har varit en sjukt seg dag. B som inte är hemma, har gjort mig ensam. Så idag passade jag på mig att nörda mig, och då slog jag på stort och installerade The sims. Och inte The sims 2 utan det allra första simset. Haha. Min data är så rutten att det ej gick att installera 2:an. buhu. Haha.
Som Beccs sa till mig igår "Tiden flyger iväg när man spelar sims" Yes indeed, håller med henne. För när jag kollade på klockan första gången var hon 13,00, andra gången var hon 16,30. Helt sjukt!
Så jag stack och hyrde film. Mami och jag skulle titta, men det slutade med att alla i släkten satt fast klistrade framför tv:en.
Vi kollade på "Secret Window" Vet att filmen gick för typ två dagar sen, men jag kollade på "Försoningen" Vilket inte var så himla bra film, skriver om den imorgon om jag kommer ihåg. Den var helt OK faktiskt. 
 
Men nej nu ska jag sova, godnatt på er!
Ciao/Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

vad hände igår egentligen? vem var det som ringde ? :O

2008-01-13 @ 12:32:30
Postat av: Nosh

hej gumman!
det var jag som ringde :) men min mormor snackade på i hundra år, så jag glömde sen att ringa upp :D haha
Puss

2008-01-13 @ 19:50:13
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0