varför?

Hejsan!
Jag har frusit sönder mig idag, och jag har bokstavligen gått runt och skakat och hackat tänder. Kommer vintern nu eller? Men men min hälsa har blivit värre, what a chocker? Åh skit! Jag hatar att det bara blir värre, varför? Varför kan inte jag bli bättre, alltså jag vet inte varför det blir bara så.
Har ingen lust mer, ingen ork att bry mig om saker och ting. Jag ger upp lite halvt nu. Jag vågar inte släppa allt på en och samma gång, men jag tror att det inte är så långt kvar tills jag har släppt allt.
Jag ska börja gå hos en speciallist, som inriktar sig mot kvinnliga sjukdomar. Äntligen något bra! Jag menar läkaren jag hade nu var ju katastrof, usch i hate that. Men men, när jag har tid vet jag inte än, får kolla upp det med mamma som ringde idag!

nej nu ska jag sätta på mig mjukis, och lägga mig i sängen tillsammans med varm choklad och stirra på tv. Mys lite senare med B.
Och en liten grej, min mamma är så himla gullig nu när vi har börjat prata ut om detta och nu när vi tar allt detta med sjukdomarna seriöst. Hon sa en så himla gullig sak till mig igår att det verkligen värmde hela mig!
"Anosha, oavsett hur sjuk du än är så ska du vara lycklig. Du MÅSTE gå ut med dina vänner, och pojkvän. Vill du göra något, gå ut på restaurang, bowling eller bio vad som helst jag betalar för det var inte orolig över pengar. Det enda som räknas nu är att få se dig lycklig." Åh JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

baby, alla dina onda tankar har äntligen fått ett svar.

2008-01-29 @ 18:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0