vad är detta för samhälle?

Hellu!

Jag har varit gaanska så djup de senaste veckorna, tycker ni inte? Men alltså det är bara för att det händer så sjukt mycket runt omkring mig. Jag menar först och främst min hälsa, förra veckan knivhot, och dagens skit är att det blir "bombhot" utanför min lillebrors skola.
Det är ju verkligen helt sjukt, att människor att utsätta andra oskyldiga för en massa skit endast för sitt egna bästa. Hur störd i huvudet kan man inte vara?
Det får en att verkligen att tänka efter att vad är detta för samhälle vi lever i ?! A L D R I G kommer det att bli fri från krig eller hotelser hit och dit. Jag har alltid levt i någon fantasi värld om att det kaaan bli bättre. Men hur fan då? Ursäkta språket men jag blir så irriterad på hur folk kan vara mot varandra.

Dagens tänka till fråga är ju "Är det så att det aldrig kan bli bra? Kommer det alltid att vara något?"

Nej nu ska jag gå och hjälpa en skadad älskling.
Hörs mer sen, för då kommer alla hjärtans dag tips, nej det har jag ju inte glömt ;) ! P.s om min data hemma inte funkar så lovar och garanterar jag er att det blir det imorgon.

Ciao / Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Anonym

ge mig glass NUUUUU

2008-01-31 @ 17:44:31
URL: http://nosh.blogg.se
Postat av: Nosh

Anonym:Hejdu!
Du skulle kunna gå och ta det själv :)

2008-01-31 @ 18:02:28
URL: http://nosh.blogg.se
Postat av: erna

jag tror INTE att det kommer bli bättre, det blir bara värre och värre helatiden...

2008-01-31 @ 19:48:01
URL: http://ernaerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0