PRISER!

Gokväll!
Ja, jag fick reda på priserna och det var visst typ det jag sa. Halsbandet som är för tillfälligt utsålt (Hoppas det kommer så snart som möjligt, p.s har frågat ifall dom gör) kostar 165;- Och armbandet kostar 195;- köp, köp köp! Cocoo.se

Jo idag i skolan så satt jag och reklamerade en massa! haha, ett gott skratt blev det för oss tjejer. Satt och reklamerade för i.d , vääärldens bästa smink! Haha, men jag är verkligen seriös också för jag förstod först inte varför de stod och skratta åt mig, men sen förstod jag på att jag sa "Jaa.. ni kan aldrig hitta något bättre" "Och det bästa är att man kan sova med det utan problem" "åh det är sååååå bra!" haha. Skit kul.

Och sen kom jag nyss hemifrån Nancy som hade "familjemiddag" Nej men alla nära oss kom. Och vi kom fram till att Niosha som är min älsklings kusin har en liten crush, och inte för vem som helst utan min älskling. HAHA, kanske lite competition? Nej jag skojar , lillen är bara 2 år. Haha.
Men nu ska jag sova, gaah en KVART sovmorgon imorgon och jag är lycklig. Och yes, jag blir lycklig väldigt ENKELT! haha. 

i hope y'all get a good, good night sleep / aaaaaaanosha! haha, p.s jag pratar ALDRIG så, om inte jag är hype då :D haha.

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0