nej till dålig hälsa!

Godmorgon, och ja nu skriver jag det i tid också! haha .

Jag ska snart springa till bussen men skriver lite kort. Var på sjukhuset skulle lämna in en massa prover. Alltså tio styckna tuber som de skulle fylla i med blod är inte lite! Jag hatar min dåliga hälsa. Fan ta den. Orkar inte ens bry mig längre. Vill bli frisk igen, inte få höra dåliga nyheter, all the time!
Jag lämnade min dåliga hälsa till 2007, när det slutade så skulle det slutas, men nej det förföljer mig. Äsch slut skrivet om det där..

Ska springa nu, men jag kankse bloggar lite senare hade bra tills dess!
Tjingeling /Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: nathalie

åh gumman, det var fint med det röda MEN SHIT vilken lättnad för ögonen nu när du ändrat bakgrund! :) kram på dig sötis

2008-01-11 @ 00:36:29
URL: http://nattow.blogg.se
Postat av: Nosh

haha, jag kan förstå dig. Ångrade mig att jag hade den röda , så sjukt stark men japps, nu är det bättre hoppas jag? :) ,
hade bäst!

2008-01-11 @ 14:43:34
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0