Mjau...

Hello!

Som ni nu kan se, så har jag börjat med att samarbeta med Cocoo.se vilket är väldigt kul, får se nu vad som blir förmånen med den. Om ni inte har sett sidan än, så kan ni lika gärna börja, för sidan är verkligen great!
Men men, idag så har det varit jätte stressigt, eller en liten bit utav den.
Bs bror fyllde år idag , och jag skulle hinna köpa blommor, duscha och fixa mig på en timme. Vilken tjej hinner göra det om inte Nosha! :D. blev så lycklig när jag insåg att jag hade hunnit före Kristina som skulle hämta mig. Så tummen upp för mig!
Men efter den lååånga fast också jätte roliga fikat så skulle jag ha naturgodis som jag inte ätit på ages, eller så kändes det som men det var i måndags, MEN ÄNDÅ. haha, så åkte vi dit och sen var det att kolla på "Catwoman" . Rätt hyfsad film, men kanske fööör mycket data, eller vad säger ni?

Ciao! /N

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0