messd up

Hej på er.
Den glada Nosh försvann idag med det den äckliga snubben. Det har gått timmar och jag är fortfarande helt borta. Känns som om jag är inte jag just för tillfälligt. Åh det är alldeles för mycket som händer, på en och samma gång. Att något sånt här ska hända är inte bra för hälsan, speciellt inte min. Hur fan ska jag kunna bli frisk och stark inför andra (medicinska) saker när något sånt här finns i vardagen och jag ska "inte tänka på det"
Jag ska säga en sak som en gammal vän till mig, eller rättare sagt hennes pappa sa alltid
"Varför ska man låsa in friska människor istället för de sjuka som är där ute?" Åh, usch försöker att inte tänka på det, men de spelas upp i huvudet som en jäkla film. Helt sjukt.
"You never know what's going to happen"

Har en fråga, Tycker du att det är OK att bära runt på en kniv ?

/N
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0