Men näää.. ?

Halloj på er.

Jag hade fått höra om en "fjortis-blogg" och jag tänkte "De kanske överdriver" Men fyfan alltså :O . Jag är inte den som dömmer, men vem fan skriver om sitt ex i bloggen och att anledningen till att hon gjorde slut med honom var för att "han-fick-inte-upp-den" Alltså hur elakt är inte det? Det som händer i sovrummet, stannar väl där. Det är inte så att jag skulle vilja hänga ut mitt ex, och säga "Aa, jag gjorde slut för att babababa" Liksom, det är bara helt sjukt. Fast det tycker jag då.
Vart går gränsen egentligen det här med att blogga om sitt liv. Är det OK att skriva och hänga ut folk om verkligen intima och privata saker ? Nä, usch fyfan alltså.

Ciao / N
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0