"let me sleep"

Godmorgon!
Många utav er där ute sitter säkert som små pluggisar och lyssnar på vad fröken säger medan jag sitter här vid bloggen och har precis vaknat! Åh, skönt att få ha sovit, men tyvärr inte fått sova ut. Men jag tror att skulle jag få sova ut och verkligen få göra det så kommer jag nog aldrig vakna mer.
Jag är grymt duktig på att bara sova sova sova!! SÅ låt mig sova, och väck inte mig klockan 06.00 på onsdag när jag ska till skolan! Blää. Vet inte ens ifall jag kommer att orka, men som ett av mina nyår löften så måste jag hålla det, och de är ju att komma i tid, och satsa som en jädrans gris! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, och inte sakna!
Få se ifall jag hänger med Joy till skolan snart eller jag stannar hemma för att plugga på svenska grejen. Har integjort klart den, men har inte så mycket kvar. men men väla c men flicksen senare?
Gosh, mys ikväll måste vi ju ha, åker imorgon mates! klockan 09.45 så flyger jag. Så vi får då se, " I believe i van flyyyy... " Haha, vet inte vart det kom ifrån ;P haha .

P.s svar på kommentar!
Japps, det är Henkans moderklubb! Alltså högaborg, det var där allting började men sedan är han ju också väldigt känd för att ha spelat för celtic, men som sagt högaborg är moderklubben!

Ciao/Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Riväsh

hörru jag tror jag vet att han spelade i celtic ..så dum e jag inte ;)!

du vet fotboll e min grej!

2008-01-08 @ 04:16:33
Postat av: Nosh

hej riväsh! :)
haha, jo jag vet det men tänkte till dom andra som inte är fotbollsfreak som du :) haha tönt! :)
hade bra!

2008-01-08 @ 23:00:20
URL: http://nosh.blogg.se
Postat av: Riväsh

aha du ligger alltid steget före ! -.-

2008-01-08 @ 23:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0