"Hejsan, välkommen"

Hejsan!
Jag är en über trött Nosha, men det hindrar mig inte från att blogga ;) .
Idag så hade vår nya skola öppet hus, och yes 4 timmar att stå upp är inte lite heller, jag dog så fort jag kom hem. Men som tur är så kom ju pumpkin som körde oss hem till mig. Gaah skulle ha dött ifall jag hade tagit tåg och buss, usch på det! Hoppas ni gillade vår öppet hus, och vi ses kankse nästa termin, iaf några av er :)
Men en sak jag måste påpeka är hur många gånger jag sa "Hejsan, välkommen" Jag tror jag sa det min 1000 *? Haha, men det var kul. Och jag som har torr humör körde ett skämt femtio gånger på typ samma person? haha.

bloggar snart in ett nytt inlägg!
Ciao /N!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

jasssååå.. armband och halsband i massor ?? ;) mhm, vem har du inspirerats av ?? ;D haha loove uu !

2008-01-17 @ 11:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0