HEJ:D

Jag är sååå lycklig!
Shoes makes you so happy, det är bara så. Det sägs att diamanter är en tjejs bästa vän, well jag har en bästa vän till! Haha och det är skooorrr! Jag älskar skor så himla mycket. Det jobbiga är bara att ja, nu ska jag säga farväl till converse :( . Har ju användt det nu i flera år, och high heels är jätte nytt för mig, så nya nosha here i come! :D då menar jag klackskor ;) haha.

Var i stan idag och shoppade lite smått och gått med mami och lillebror. Tydligen så har lillen börjat med mode, och i hans värld så är de här 96 jeansen jätte poppis, och när han fick det idag så var han så himla lycklig. Så gulligt att se! haha.

Mitt köp idag var:

♦ett par skor som var rea på rea! Helt underbart. De kosta 500 från början sen 399kr , och
jag köpte de för 199:- VILKET FYND? :D i know.
♦två vanliga strumpor,
♦ett par sockor,
♦ett annat par långa strumpor.

Efter shoppingturen så var det sushi time! Gaah var så länge sen jag åt det.
Så skönt att komma iväg idag och shoppa.
Behövde det så himla mycket, efter allt som har hänt.
Och shopping för alltid mig och mamma jätte nära så.
Bara kärlek på köpet! :)

Skriver kanske sen. P.s Ni läsare är så söta. PUSS PÅ ER!/N
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: raw

var är skorna köptA:)

2008-01-28 @ 20:27:30
Postat av: Nosh

raw: Hejsan! Skorna är köpte ifrån wedins från tyresö centrum! :) kram / nosha!

2008-01-29 @ 00:01:16
URL: http://nosh.blogg.se
Postat av: raw

skitsnygga! jag vill ha doom :(

2008-01-31 @ 20:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0