glasögon + skola = nörd?

halloj!

Yes, min fråga är då glasögon + skola = nörd? Jag måste verkligen veta!  För jag tycker att jag ser ut som värsta nörden, men jag är ju inte någon? Alltså jag är inte världens pluggis, men hopefully snart (?) men tills dess vill jag fortfarande inte se ut som en. Gaah .. haha .

Över till hur min dag såg ut! Skolan började idag för mig, de andra började igår men jag var ju i Skåne som sagt. Men men, det var inte så himla jobbigt att komma upp i morse men det skulle verkligen inte skada ifall jag fick sova några timmar till!
Men jag försov mig, haha men jag kom i tid! Thats the main point! Kom tillochmed 5 min tidigare! Gosh är så himla stolt över mig själv. Haha det kan låta som en sjävklar sak men inte när man har alltid kommit 5 min försent!
Efter skolan (p.s det var jätte kul och se alla människor från skolan igen) eller jag fick gå en timme tidigare för jag hade tid hos läkaren. Klockan 15.00 är det tänkt att jag ska vara där, men jag missar tåget som gör att jag missar min buss, så ja jag kommer sent dit.
Men när jag väl är där, så säger dom att jag ska inte träffa läkaren utan jag ska till labbet. Väl till labbet så säger dom "Du skulle ha varit här före 10,00 plus att du ej skulle ätit något" Ett stort "Ehm?!" stod det på både pannan och hela mig.
Så imorgon får jag skippa en lektion för att sticka dit. jäkla sjukhus i hate it!.  You know I do it for you ... Ibland när man har en sådan fobi som jag har så måste man ha en anledning en bra anledning till att sticka dit, och inte bara för att det är min hälsa utan för kanske en person eller för något. Men så är jag.

Ciao/Nosha!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Kolan

Med din svenska behöver du nog aldrig oroa dig för att bli kalla nörd (i en plugghästs bemärkelse). Mvh: En invandrare som tydligen använder sin svenska bättre än dig.

2008-01-09 @ 17:44:40
URL: http://kolatlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0