disaster

hello!

Nej igår var det inte alls bra. Det är nu man ser och vet vart man har sina vänner, sina bästa vänner.
Trodde aldrig att en vän till mig hade en sådan sida, och att personen skulle bete sig så som hon gjorde. Men men skitsamma.
Back till vad som hände igår! Jo att vi skulle komma in på "the tivoli" var ju hemskt. Trodde att det skulle vara lika lätt som det är i sthlm att komma in. Vakten var ju fullständigt galen och inte lite aggresiv heller :O .
Inte kom vi in, nopp. Han fick värsta ryck när han såg att jag ej var samma person som på legget, aj aj aj. Så han börja skrika om att han ej ville se mig där och allt. RÅÅ diss fick jag, och japps det sved. har aldrig blivit så ratad i hela mitt liv. gosh!
Efter det så är det inte nämnbart... inga kommentarer!

Nej men nu har jag flyttat hem till Joy, får se ifall jag åker hem imorgon, eller det kanske ändå blir tidigare och det blir på måndag ska bli så jäkla skönt att få komma hem. Gaah längtar!
Nej men vi får väl se, ska käka nu, och sen blir det film mys med Joy och Elmisen som kommer hit senare!:)

Ciao/Nosha!

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0