bekännelse

notisen säger väl sig allt?
Jag ska vara ärlig och säga en liten del utav det som jag har skrivit in som "privata anledningar". Jag ska säga den "lilla" delen vilket är jätte stor i mina ögon. Som ni kanske inte vet är att jag har anemi, och det är blodbrist och järnbrist. Det låter inte alls så stort, men det som kan bli stort är när man får komplikationer med sjukdomen. Som jag har fått två gånger, och nu tre gånger. Det är när det blir alldels för mycket brist utav dessa två ämnen i kroppen. (jag vet det låter fööör doktor snack, men jag måste vara seriös någon gång?) När det blir så, så kan man bli trött, sjuk, och värst av allt tappa håret.
Jag har tappat håret två gånger förr, första gången var jag 2 andra gången var jag 4-5 år. Jag har tagit järn- och blodtabletter, men just nu så kan jag inte göra så mycket åt saken. för den här andra stora saken, the main point, som jag helst inte vill ta upp. Inte än ..
Men, ja, så framöver så kommer ni att se en liten tunnhårig nosh, vilket jag inte är stolt över men kan inte göra något åt saken. Och jag har redan bestämt mig för att, ifall det blir jätte tunt, som jag tror att det kommer att bli så kommer jag att raka bort det. Vara stolt? Jag vet inte, jag kommer inte kunna vara stolt, men jag.. äsch jag vet inte vad jag kommer att bli.

Den största räddslan är nog håret och vad folk kommer att tycka och tänka när de ser mig, jag vet att det kommer att göra ont. Snälla bespara mig det?
Men ja.. nu vet ni iaf mina anledningar till varför jag har varit på sjukhuset och varför jag har varit allmänt seg. Jag har varit det sen november-december månad, för det var då jag fick besked om en den där andra saken. Och om att min anemi har blivit värre fick jag reda på igår på morgonen.
Så ja, gott folk nu vet ni.. Har nog aldrig varit sååå ärlig mot någon jag inte känner, men jag känner ju ändå de flesta som läser, men det finns ju säkert någon okänd.

This is me, now ... Anosha.
En liten grej till nära och kära;
Hoppas att ni nu förstår, och att ni inte blir "rädda". Var stark så jag kan vara det. Snälla kämpa, kämpa med mig, för jag orkar inte kämpa själv. För alla er som stöttar mig, jag älskar er ♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Designa din blogg

hej hej!
Kolla det här inlägget, så hittar du vad du söker:
http://www.designadinblogg.se/1193388309_tips__ndra_frg_och_ty.html
Lycka till!

2008-01-20 @ 11:18:27
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Hanna

i love u

2008-01-21 @ 17:58:38
URL: http://hannagezeni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0