"År 2007 har jag..."

Hejsan!
Japps lite årsresumée kanske? :) .
Då börjar vi med att jag skriver vad jag "har" gjort och hur jag har blivit på ett år. En liten sumering på hela året är att det har varit jätte bra fast med mycket tråkiga nyheter. Detta året är nog det året jag har växt och mognat snabbt och väldigt mycket på en kort tid. Ett år är inte så mycket ifall man tänker efter. Kommer kännas sjukt att börja säga 2008, det tar typ ett år innan man vänjer sig vid att säga 2007, och nu ska man byta helt plötsligt!

År 2007 har jag ...

... blivit starkare som person
... fått gå igenom jobbiga saker
... blivit tillsammans med min älskling
... gått klart högstadiet
... tappat vänner på vägen
... börjat gymnasiet
... fått lära känna jätte gulliga tjejer i klassen
... skaffat en blogg.
... fått höra dåliga nyheter
... mognat upp som person
... varit i helsingborg två gånger
... fått besök utav Beccs två gånger
... fått besök utav Joy
... varit på min första "par-middag"

... varit i Cypern i två veckor med min moster och hennes familj.

... fått en liten kusin, Ronnika.

... inte varit så duktig i skolan, sista månaden då.

... fått höra en massa rykten, som inte stämde.

... fått cp sms/samtal
... förstått att jag ej tåler mycket sprit
... haft lila som älsklingsfärg
... bytt klädstil endast tre gånger

... insett hur stark jag egentligen är.

... lärt mig att lita på folk.
... inte trott på allt jag har hört
... bestämt vilka som är mina riktiga vänner
... ätit ganska nyttigt
... varit slarvig med dansen
... haft tryck ifrån skola/familj och även vänner
... förstått vad som är viktigast
... sett på livet ifrån olika perspektiv
... lärt mig att vara mindre svartsjuk/avundsjuk, haha men jag är lite fortfarande, eller?
... firat nyår i helsingborg med Beccs och hennes vänner + de gamla goda!
... träffat gamla klasskamrater
... shotat för första gången, bläää.
... inte festat så himla mycket
... lärt mig lite italienska, och gett upp med franskan helt och hållet.
... fått världens bästa "svärmor" hahah...
... varit och klubbat!
... insett vad kärlek på riktigt är.

... haft mitt bästa kärleksliv!

År 2007 har varit mitt bästa värsta år. Under det året så hade jag verkligen två höjdpunkter. 1. Att mitt år började med att jag fick besök utav Beccs, vilket var så sjukt kul. 2. Att jag fick en sådan underbar kille vid min sida, en sådan styrka och kärlek jag fick utav honom. Jag har lärt mig att lita på kärlek, och att alla killar är inte likadana. Jag är så lycklig med dig, du är verkligen så himla underbar och att du har gått igenom allt det jobbiga med mig har bara gjort hela processen mycket lättare och mindre jobbig. Beccs har också varit där, fast inte bokstavligen där, men hennes kärlek och stöd som hon har gett mig har känts som om hon verkligen har varit här hos mig!
Jag älskar och tackar alla person som jag har fått dela 2007 med. Tack för allt.

Mitt mål till detta året är att jag ska tänka mindre på dåliga saker som händer och bara njuta utav nuet. Jag ska vara nöjd med det jag har, och jag ska försöka orka mer, och inte ta sovmorgon när jag inte har det. tog den ifrån dig Hanna :D. haha.

En sista grej är att jag också hoppas på att ni också fick en bra nyår lika bra som jag om inte mer. Hoppas ni följer min blogg detta året med då :) . P.s bilder ifrån nyår kommer senare, nu ska jag gå och "chilla" Beccs nya ord som hon har. jätte irri men vad ska man göra, jag älskar henne ändå. haha. lille muuuuu!

/Nosha♥

KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0