any news?

Hej på er.

image156Jag försöker att hitta något nytt om Heath Ledger, men det är typ omöjligt. Nattow säger att det var p.g.a lunginflammation, i aftonbladet så står det att han ej var bekävm med att vara en stor kändis och att han på så sätt tog självmord. Men som sagt de har inte fastställt än till varför han dog.
Jag har ännu inte smällt in detta med att han har dött, det känns så otroligt sjukt! Gör det inte det? För jag kan verkligen inte förstå detta. Okej, jag kände inte honom hade inte ens sett honom (!) Men ändå så känns det som om jag gjorde det, men så är det nog med alla kändisar, eller ?
Men ifall ni får höra något nytt, kommentera gärna det!
My God is he really gone ?

P.s välkomna alla nya läsare :) , hoppas ni stannar och fortsätter att läsa!
Puss på er / N♥
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

sorgligt :''. fy vad stora fötter han har >.

2008-01-23 @ 17:56:12
Postat av: thowe

Men.. han var en sån hunk, det låter konstigt men.. trist som fan!

2008-01-23 @ 18:19:33
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0