två på en gång

Hej på er!

Har varit i skolan idag, och haft två prov direkt efter varann, alltså hur jobbigt var inte det? Jo jätte!
Jag pluggade mest på italienska provet, än naturkunskapen, men aa. Jag tror att jag får Vg-Mvg på italienskan och MAX G på NK(naturkunskap).
Jag har varit i stan och kollat lite, men hitta inget jag riktigt ville ha. Jo ett halsband som kosta 1.600;- Får se kanske ifall mami sponsrar ;) . Men nu är jag hemma hos B, och väntar på att han själv ska komma hem ifrån gymmet :)
Kollar på Vänner, alltså det finns nog ingen serie som kommer någonsin kunna öveträffa den.  Det är den som Brad Pitt var med i ;D
Nu som ni märker så dö bloggar jag bara.
Så jag ska inte döda era ögon med tråksaker. Men vi hörs kanske senare eller något!
Ciao / Nosh
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: beccs

men ring mej istället?

2008-02-21 @ 20:14:40
Postat av: erna

NEJ, det är kul att läsa din blogg anosha, vad du än skriver om intresserar oss :)

2008-02-21 @ 21:12:16
URL: http://ernaerna.blogg.se
Postat av: nosh

Beccs: söndaag! Hihi, jag lovar att jag ringer då. Och jag ska berätta en sak också då ;D . Säg B + pappa :D hahaha :D

Erna: Thank you darling ;)

2008-02-22 @ 17:14:41
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0