superb!

Godmorgon!

Vad update igår i know! Men jag var dödstrött när jag kom hem igår.
Jag var nämligen på date, och inte med vem som helst utan min älskling. Haha. Igår drev jag med folk om att jag skulle på blind-date och en massa saker, haha alla sa "VA? Jag kommer att säga till Bosse, du får inte" lalala.

Först igår så träffade jag Nattow, vilket var jätte mysigt, tack så mycket för igår och för att du var där som stöd när jag fick ännu ett av mina jobbiga brakedowns. Så tack så mycket sweetheart! Måste ses igen! :)

Efter det så skulle jag och älskling gå på bio, som jag nämnde igår "Juno" Den var så härlig och rolig. Junos karraktär var så himla skön alltså jag skratta iaf non-stop och lite tårar hit och dit.. Haha, men som sagt jag är så himla känslig så ja! Men en riktigt femma är den, got-to-see-movie är det!

Fastän det var så himla underbar dag så finns det ju alltid nååågot dåligt som ska hända, och inte vad som helst utan killen som hade knivhotat oss såg jag igår. Alltså jag stelnade, och bara stirra på honom. Heeelt sjuukt! Men som tur var kollade han ner och fortsatte att gå. Han blev nog rädd för min kralliga pojkvän ;) haha..

Och sen kom det bääästa, JAG HAR KÖRT BIL NU! Oh my, what a wonderful feeling! Jag längtar nu som in i att få mitt körkort, och att övningsköra kommer att bli en vardag för mig nu. Nu när jag väl har fått köra en gång så ska jag aldrig sluta, neeeveeer !! Men skit kul var det!
Efter det så var det pang-boom ner i sängen.

Ciao / Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0