pyssel!

hejsan på er!
Imorgon är det ju sooom saaagt!!! haha alla ♥- ans dag, och jag ska sätta mig ner nu och sitta och pyssla inför det. Eftersom jag är sååån romantiker, hihi så gör jag mina presenter med käärlek! Så sätt er ner ni med och pyssla på!

Idag i skolan så var jag ju endast på en lektion, matte lektionen. Och nej det var inte bra för hon hjälpte mig inget alls, och jag som vanligt fatta ingenting alls. Sen så var det student council möte, och vi skulle dekorera skolan, och nu så är skolan sådär urgulligt pysslat, med omsorg självklart! ;D Vi satte upp ballonger och sånt, och vi skrev upp en massa namn och kärlekspar, och sist men inte minst så skrev jag in Anosha ♥ Bosse på ett av de. Som ni kan se på fotot. Haha, lite nördigt men hallå? haha.


Alla ni där ute som sprider kärlek fortsätt med det ni gör, och ni som inte gör ,... vad väntar ni på? ;) .

Nej nu ska jag kila och pyssla, ska försöka göra en lite brosch, sätter kanske in ett foto på den om den blev fin, så skriver jag också in hur den blev, som den blev! :)

kärlek / Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0