jag lever!

hello!
Jag har haft en ganska stressig dag, igår och idag! Men jag ska försöka skriva in allt idag fast lite senare!
Som ni andra kanske inte vet, så modella jag igår, mohaha. Vilket jag fann jätte kul, fast som sagt jag var sjukt nervös! Men video eller något sånt, vet jag ej ifall det kommer upp men vi får se, ska kolla upp med de andra tjejerna som kolla :) . Men de hade tydligen inte känt igen mig, så mycket smink jag hade på mig så ;D haha.
P.s best of all, fick behålla kläderna! ;) hihi.

Och sen idag, nja jag skulle ju hitta present till en viss "snubbe" haha, men han hängde ju med så det blev visst inget. Attans, får väl sticka imorgon! :) .
Men men hur mår ni alla där ute, lite dött om mig har det varit men no need to worry jag lever. Världen har inte sett klart av Nosha ;) hihi.

Pussssss / Nosha!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Hanna

Puss påre hjärtegull!

2008-02-06 @ 22:02:23
URL: http://hannagezeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0