GodmorgoN!

hello!
Har sovit gott ikväll, eller nej jag ljuger.
Jag hade världens jobbigaste dröm att när jag t.o.m hade vaknat så visste jag inte om det hade hänt eller inte. Jag grät i floder och mormor sprang in i mitt rum för att trösta mig. Alltså det bara rann ner, och det var ändå bara en dröm. Men en riktigt hemsk dröm.
Har du någonsin drömt något som har kännt så verkligt att du inte vet vad som är dröm eller verklighet? Well så var det för mig jag var tvungen att fråga.

Jag är faktiskt lite känd för att ha världens sjuka drömmar.
En gång drömde jag att jag hade ett par skiiit fin sommarshorts, nästa dag jag vaknar så står jag och letar efter shortsen i garderoben. Skriker på mamma och säger att hon har tagot dom, så säger hon "Vilka jeansshorts?" Jag hade tydligen inte dom ...
Haha, kan man tänka sig right?

Ciao!



P.s en liten recension om Pizza-hut som nyss öppnades. Var ju där igår, säger endast en sak, risigt! Det var verkligen jätte fint inne i restaurangen , och det syns verkligen att de har kämpat. Men att folk kan komma med blåställ kläder och sitta och käka, liksom vafan visa lite hyffs? Och sen att folk sitter och glupskar i sig kyckling och sånt med händerna och liksom kletar överallt på sig själva, NI ÄR INTE BARN? which mean, unacceptable!! Men men .. haninge kommer alltid att vara haninge .. Usch!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!
Postat av: Paulina

måste lägga till en grej om den pizzerian: det märks att den är ny.. dom hade inte så jättebra koll (nån kille ick o klaga om något kvitto och jag och mamma satt och lyssnade på dom) och det tog ett tag att få sina pizzor :P
Men det är godare med pizza hut än med vanlig pizzeria-pizza, så.. ja.

:)

2008-02-28 @ 01:14:23
URL: http://pauiie.blogg.se
Postat av: nosh

Paulina: Hej du!
Det är sant så som du säger, men även att de fördröjer allting såå himla mycket. Ett par vänner som jag känner fick vänta en timme, och sen när maten kom så var det inte alls det dom hade beställt. Så dålig service där med. Haha, jag äkskar att klaga det kanske syns?
kram / Nosh

2008-02-29 @ 13:44:55
URL: http://nosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0