godmorgon!

image190Jag är fortfarande jätte trött, och jag ska försöka att plugga idag. Få något gjort ju!  Vi får se hur mycket det blir, och hur mycket mitt huvud orkar!
Igår så skulle det blev OC maraton med glass och hallonsås, men tyvärr det blev inte det, utan endast glass och hallonsås. Gaah i love that!
Så jag tänkte skriva in det lilla receptet. Inte för att det är svårt eller något. Men kör på!
P.s detta är för två personer!
♦ 1-2 dl frysta hallon
♦ häll i bara lite vatten i bottnet, så hallonen inte bränns
♦ och ca 1-2 msk socker.
Och sen väntar du bara tills det värms och så försöker du mosa hallonen så de inte är hela. Och sen är det bara att ta och sätta på det , på glassen! Mums!
KLICKA HÄR FÖR ATT FÖLJA BLOGGEN!

skriv på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0